
А замість лагодити труби, водоканал піднімає тарифи
Ще донедавна головним кошмаром чернівчан були численні зсуви – повзли дороги, тріскались фасади будинків. Та після того, як протягом кількох місяців у Чернівцях пішло під землю кілька маршруток та тролейбус, заговорили й про можливість не лише поповзти, але й провалитися.
Виявляється, дороги у місті розходяться через ріки, які течуть під землею. Та мають вони не природне, а техногенне походження. А винні у тому, виправдовуються комунальники, старі водопровідні мережі.
– Витікання стаються щодня, – каже заступник начальника ДКП "Чернівціводоканал" Василь Половинський. – Бо старі мережі, які вже давно час замінити, постійно прориває. Так протягом місяця у місті сталося дев'яносто одне витікання. Добре коли їх можна одразу виявити та ліквідувати. Але бувають і приховані витоки, коли вода із дірявої труби тече у землю, утворюючи цілі підземні ріки. А виявити їх вдається здебільшого тоді, коли десь провалиться земля.
Попри те, що провали трапляються досить часто, міняти ті-таки діряві труби водоканалівці не поспішають. Натомість воду, яка пішла в нікуди, списують, наприклад, на тих, у кого немає окремого лічильника, а лише загальнобудинковий. До речі, ліквідація дірок теж лягає на плечі чернівчан, бо ж здійснюють її за рахунок місцевого бюджету.
За інформацією директора Департаменту ЖКГ Чернівецької міської ради Олександра Шумейка, провали ліквідовують спільно ДКП "Чернівціводоканал" та міськШЕП. Одні засипають ями піском та гравієм, готуючи їх до асфальтування, інші – відновлюють дорожне покриття. Загалом, залатати дірку в асфальті коштує понад двісті гривень за квадратний метр, на дорозі, вимощеній бруківкою, дорожче.
До речі, нещодавно у місті стався ще один провал – посеред дороги на вулиці Бєлінського.
Если вы заметили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter
Оставить комментарий