Наступного дня після реєстрації кандидата в депутати місцевих рад вони та їхні штаби можуть починати передвиборчу агітацію (реєстрація стартувала 21 вересня). Щоправда, для цього потрібно витрачати чимало грошей. Згідно із законом, усі видатки мають покриватися за рахунок передвиборчого фонду, але насправді суми значно більші, аніж офіційно показують кандидати чи партії.
- Кошторис кожної передвиборчої кампанії індивідуальний. Тобто, все залежить від кількості виборців. Якщо їх, приміром, 500, то це одна сума, а якщо 5 тисяч – то зовсім інша, - каже координатор мережі «ОПОРА» в області Надія Бабинська. – Якщо кандидат хоче активно проводити свою кампанію, організовувати різні заходи, утримувати чималий штаб, то це може коштувати 200-300 тисяч і навіть значно більше.
Натомість якщо він обирає іншу тактику – так звана робота «від дверей до дверей», регулярні зустрічі з виборцями, друк мінімальної кількості агітаційної продукції, то може цілком вкластися в 10 тисяч.
Если вы заметили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter
Оставить комментарий