
Великий парковий простір недалеко від центру обласного центру – це скоріше виняток, ніж правило. Щільна міська забудова зазвичай витісняє зелені масиви на околиці, а невеликі парки в мікрорайонах стають справжньою віддушиною для любителів відпочинку на свіжому повітрі. Винятком в цьому сенсі є регіональний ландшафтний парк «Знесіння» у місті Лева. Він без урахування охоронної зони займає понад 300 гектар, перебуваючи при цьому поблизу центру Львова (спокійна піша прогулянка від Львівської ратуші до цього паркового простору займе не більше 20 хвилин).
Тут львів'ян та гостей міста чекають унікальні пейзажі і панорамні види, що відкриваються на північну частину Львова. Серед красивих природних, в тому числі і заповідних, місць знаходяться важливі історичні та культурні пам'ятки, численні храми та церкви, музей просто неба, водойма. Уже цього більш ніж достатньо для повноцінного відпочинку та задоволення пізнавальних потреб окремої людини, сім'ї або компанії друзів. Користь від «Знесіння» може отримувати також сам Львів, впевнений бізнесмен Володимир Швед. Може бути корисний парк і бізнесу, причому навіть не зачіпаючи проблемне питання забудови паркових територій. Як саме? Про це ми і поговоримо детальніше.
Проведення масових заходів
Вже зараз на території «Знесіння» влаштовують різні масові заходи, в тому числі концерти, виставки, фестивалі, спортивні та розважальні змагання, телевізійні зйомки, організовуються літні табори тощо. Території парку передаються в користування компаніям чи фізичним особам, які мають право влаштувати будь–яку подію, яка не суперечить чинному законодавству і не буде шкодити природно–заповідній зоні.
Так, наприклад, влітку тут відбулося кілька цікавих заходів, в тому числі виставка ленд-арт скульптур «Баба Рід», Фестиваль сім'ї з майстер-класами, спортивними локаціями, конкурсами, настільними іграми, а також схожий за форматом і цілями проект урбан-пікнік Family Forest Festival.
Масштаби такої діяльності потрібно збільшувати, тим самим залучаючи додаткові кошти, які можна спрямувати як на підтримку чистоти та порядку в «Знесінні», так і на різні реконструкції, ремонтні роботи та модернізацію паркового простору. Поки що заходів, що проводяться й ініціюються, тут занадто мало, щоб отримувати доходи, які б дозволили частково або повністю перекривати витрати на утримання, а потім і на розвиток.
Небанальне місце для переговорів і взаємодій бізнесу
Використовувати всі сильні сторони парку «Знесіння» можна для цілей бізнесу. Треба лише направити в вірний напрям весь природний, культурний та історичний потенціал прилеглих територій і продемонструвати їх потенційним партнерам, інвесторам, оптовим та роздрібним покупцям або продавцям.
Найпростіший та найбільш зрозумілий формат – виставки. Продавці та виробники товарів можуть показувати свою продукцію в «Знесінні», проводити тест-драйви, влаштовувати конкурси з метою популяризації бренду. Крім того, як вважає львівський бізнесмен Володимир Швед, тут можна проводити ділові переговори. Так, більш звичний формат – це конференц-зали або в крайньому випадку ресторани, які створюють більш неформальну атмосферу.
Але чому б, не відвідати з потенційним інвестором або партнером парк, побувати в Шевченківському гаю, що є музеєм архітектури та побуту всієї Західної України, заглянути на оглядові майданчики, з яких відкриваються прекрасні панорамні види, в зимовий час відправитися на гірськолижний спуск, тобто провести активні переговори.

Особливо актуальний такий підхід в разі співпраці з іноземцями або представниками інших міст України. Адже навіть рідкісні гості Львова, напевно, бували на Ратуші, все побачили весь історичний центр, відвідали відомі пам'ятки та заклади. А ось в майже незайманому заповідному куточку природи, вони, ймовірно, не були. Тут можна побачити щось нове, дізнатися важливі історичні та культурні відомості. Вибір такого місця може стати вирішальним фактором у переговорах. Так, якщо ви вмієте бути непередбачуваним, здатні приємно здивувати гостя, то можете розраховувати на прихильність партнера та отримаєте додаткові аргументи на свою користь.
Подібні приватні візити та організовані масові заходи корисні як дрібним фірмам, так і великим підприємствам. А таке використання територій «Знесіння», по-перше, не несе якоїсь шкоди заповідним місцям, а, по-друге, може забезпечити фінансову віддачу для парку. А це вигідно для міста та громадськості, для якої будуть виконувати благоустрій та, можливо, нарешті почнуть модернізацію. А коли вона відбудеться, то всі описані методи використання «Знесіння» стануть більш актуальними, ніж тепер. Можливо, варто поміркувати про це зараз, а не тоді, коли попит на проведення фестивалів, ярмарків, концертів та інших масових заходів буде суттєво перевищувати пропозицію?
Если вы заметили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter