
Не плутайте капітальний ремонт із поточним. Завдання поточного – відновити стан двигуна: підкрутити, очистити, частково замінити деталі. Капітальний ремонт дизельного двигуна передбачає повне відновлення параметрів двигуна. У процес входить об'ємний перелік робіт, що включають демонтаж, дефектування, заміну деталей, налаштування та багато іншого. Однак, якісний ремонт дизельних двигунів - міра вимушена і рано чи пізно кожен автовласник, який бажає продовжувати використовувати свій автомобіль, звернеться за нею.

Коли потрібний капремонт ДВС?
Насамперед слід замислитись про капітальний ремонт дизельного мотора, коли його пробіг становить понад 200 000 кілометрів. Пробіг умовний залежить від експлуатації автомобіля. Однак, кожен виробник вказує максимальний пробіг, після досягнення якого потрібен капремонт. Також з високою ймовірністю він знадобиться, якщо:
- на свічках запалення виявлено білий нагар із відтінком металу;
- у камері помічений маслянистий нагар;
- дуже підвищився витрата палива;
- вихлопні гази змінили свій колір, стали темними;
- проблеми зі стартом двигуна;
- суттєво впала потужність двигуна;
- збільшилася витрата олії;
- спостерігається перегрів мотора, його нерівномірна робота на неодружених;
- бортовий комп'ютер свідчить про помилку.
Що входить у капітальний ремонт
Перелік робіт залежить стану двигуна. На практиці капітальний ремонт дизельного ДВЗ скрупульозніший у порівнянні з бензиновим через вразливість герметичності паливної системи. З'єднання, встановлені після ТНВ, категорично заборонено перетискати їх, щоб уникнути підкапотного займання. Великої уваги вимагають форсунки, а налаштування ТНВД має виконуватись на спеціальних стендах. Монтаж також потребує точності. Тому капремонт дизельного двигуна вимагає досвіду та виняткового професіоналізму.
Сам процес ремонту базується на основних етапах:
- Демонтаж.
- Чищення, миття деталей.
- Аналіз їх стану, ремонт чи заміна.
- Монтаж.
- Налаштування.
- Тестування.
Ціна та терміни
Вартість робіт залежить від багатьох факторів. У тому числі від конструкції мотора та її складності, типу двигуна, кількості деталей, що вимагають відновлення, кількість робочих процесів, кількість залучених фахівців, загальний стан мотора, що випливають у процесі ремонту проблеми, вартість запчастин. Кінцева вартість капітального ремонту дизельного двигуна буде оголошена лише після дефектування та оцінки. Вона оголошується та узгоджується з клієнтом.
Терміни проведення робіт також залежить від низки чинників. Насамперед від виду мотора та марки автомобіля. Наприклад, тільки для демонтажу двигуна може знадобитися від 10 годин безперервної роботи фахівця. Терміни також будуть обумовлені лише після демонтажу та розбирання. Вони залежать від наявності запчастин або їх доставлення.
На послугах майстрів СТО щодо капремонту двигуна не можна економити. Роботу мають виконувати лише професіонали. У протилежному випадку ви наражаєте себе на ризик. Як мінімум серйозного зламання двигуна та необхідності його повної заміни, як максимум, ДТП. Тому вибирайте перевірені майстерні, які дають гарантію повного та якісного відновлення двигуна.
Если вы заметили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter