
Вперше цю технологію було згадано у статті Дж. Фрю "З Інтернета до друку". Цей матеріал було викладено у Всесвітню мережу (портал "Вебманкі"). Користувачі побачили його 09.02.1999 року. Його цільовою аудиторією були дизайнери. Адже їм потрібна була інформація про деякі аспекти робочого процесу:
- дизайн;
- комерцію;
- використання DTP.
Проте власником бренду цієї фрази є американська фірма "Белмарк".
Яке обладнання використовується для проведення необхідних маніпуляцій
Такий друк фотографій здійснюється за допомогою рулонного преса. Цю конструкцію винайшов Вільям Баллок. Його агрегат став революційним і став широко використовуватися у типографіях видавництв. Саме так друкуються газети. У 21-му столітті Інтернет потрібен, щоб змінювати матеріали, створені фірмами та приватними користувачами.
Такок існує термін «Web2Print». Так називають спеціалізовані програми, які керують Інтернет-друком. Вони потрібні таким фахівцям:
- графічним дизайнерам;
- веб-дизайнерам.
Іх використовують компанії, які пропонують роздрук фотографій та документів, докладніше про це на сайті.
Історична довідка
Технологія DTP з'явилася, щоб розширити можливості використовувати Інтернет, щоб друкувати фото. Кінець 20-го - початок 21-го століть відзначилися розвитком електронної комерції. Було винайдено середовище, яке сприяло популярності використання Інтернета для друку. Проте методика Web-to-Print була заснована раніше.
Корпорація "Ксерокс" почала продавати спеціальне програмне забезпечення у середині 90-х рр. 20-го століття. Воно отримало назву "Інтер Док" і допомагає відділам друку в отриманнні та створенні цифорових документів через Всесвітню мережу.
Позитивні властивості

Система "Веб-ту-Прінт" користується попитом через свої переваги, які допомагають веб-дизайнерові ефективно виконувати свої робочі обов'язки:
- можливість отримання доступу до загальнодоступного чи приватного електонного каталогу;
- легкість створення шаблонів та керування ними;
- відсутність необхідності зустрічастися з фотохудожником для клієнта (це також прискорює виконання фахівцями завдань);
- сумісність з програмами-менеджерами різних процесів.
Ця система часто використовується великими підприємствами. Її висока вартість повністю виправдовується комфортом для користувача.
Така технологія підходить в до широкоформатного друку, коли фахівці з реклами створюють постери. Ціна залежить від кількості та параметрів виробу, на який треба нанести зображення.
Завдяки такій методиці можна створювати попередні варіанти майбутнього готового виробу. Клієнт зможе ознайомитися з макетом майбутнього зображення та попросити внести зміни:
- заретушувати недоліки зовнішності на фото людини;
- додати текст;
- відрегулювати чи змінити баланс кольорів.
Без електронних технологій фотографія виходить саме такою, як її зробила камера. Для внесення змін аналогове фото треба відцифрувати (зняти на телефон чи фотоапарат або скористатися сканером).
Если вы заметили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter