Розваги

Як різні країни контролюють рекламу азартних ігор

Зростаюча популярність онлайн-казино та платформ для ставок призвела до збільшення кількості таких сервісів. Це, в свою чергу, посилило конкуренцію, і одним із інструментів у боротьбі за увагу користувачів стала реклама. Однак не вся реклама відповідає встановленим правовим та етичним стандартам. Якщо, наприклад, пропозиції на кшталт «300 гривень за реєстрацію» сприймаються як ненав’язлива реклама, то деякі відео, публікації в соціальних мережах та інші формати можуть викликати негативну реакцію і навіть порушувати закони.

Найчастіше таку рекламу розміщують неліцензовані гральні проекти, діяльність яких сама по собі є порушенням закону. В більшості країн така реклама перебуває під пильною увагою регуляторних органів. Це допомагає користувачам при виборі чесних проєктів для гри у слоти на гроші онлайн. У цій статті ми розглянемо заходи, вжиті в деяких країнах для контролю реклами азартних ігор.

Великобританія

Хоча повної заборони на рекламу азартних ігор немає, обговорюються заходи щодо обмеження спонсорства спортивних команд та посилення правил реклами в соціальних мережах. Прем’єр-ліга погодилася припинити розміщувати логотипи букмекерських компаній на передній частині футболок з сезону 2026/27.

Австралія

Зелений континент входить до числа світових лідерів за витратами на азартні ігри. Це зумовило необхідність суворого регулювання реклами. Вона заборонена під час прямих спортивних трансляцій з 5:00 до 20:30. Більш того, з 2026 року тут може набути чинності повна заборона будь-якої реклами онлайн-ставок на три роки.

Канада (Онтаріо)

З 28 лютого 2024 року тут заборонено використовувати спортсменів та знаменитостей, які приваблюють неповнолітніх, в рекламі азартних ігор. Це рішення було прийнято після консультацій з громадськістю та експертами в галузі охорони здоров’я.

Швеція

Реклама азартних ігор не повинна бути спрямована на осіб віком до 18 років. Також заборонено використовувати бонуси та заохочення, за винятком першого депозиту. Ліцензовані оператори зобов’язані надавати інформацію про мінімальний вік та контакти організацій, які допомагають у вирішенні проблем, пов’язаних з азартними іграми.

Бельгія та Італія

Бельгія ввела повну заборону на рекламу азартних ігор з липня 2023 року. Італія зробила це ще в 2019 році, ставши першою країною в Європі, яка прийняла такі заходи.

Підсумовуючи, можна сказати, що різні країни вжили активних заходів для регулювання реклами азартних ігор, прагнучі захистити своїх громадян від негативних наслідків ігрової залежності. Отже, Україна з її високим рівнем участі в азартних іграх, не перебуває в авангарді цих зусиль. Місцевий рівень контролю над рекламою онлайн-казино на сайтах у соцмережах Телеграм та Інстаграм, а також в інших джерелах можна охарактеризувати як середній. Регулятор сприяє розвитку індустрії, дозволяючи рекламу гарної якості і змісту, що відповідає етичним нормам.

Схожі публікації

Куди піти в Києві в погану погоду: ідеї для незабутнього дня

Volodymmyr

13 найкращих дитячих фільмів, адаптованих з книг.

Volodymmyr

Топ романтичних фільмів, які варто переглянути

Volodymmyr